Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR bez prezesa
16.10.2008, 08:41
Marek Gargała, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, zrezygnował z tego stanowiska.
Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji Publicis, jako powód rezygnacji z funkcji prezesa SAR-u podaje brak czasu. - Mam obecnie zbyt dużo obowiązków w agencji, którą zarządzam, tak więc nie dawałem rady angażować się w pełni w działanie Stowarzyszenia – tłumaczy. Prezesem SAR-u został na początku kwietnia tego roku. Nowy prezes ma zostać wybrany na najbliższym Walnym Zgromadzeniu Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, które zostanie zwołane w pierwszym kwartale 2009 roku, prawdopodobnie jeszcze w styczniu. Do tego czasu pracami zarządu kieruje Anna Lubowska (Mediaedge:cia), wiceprezes Stowarzyszenia. Oprócz niej w zarządzie są: Beata Mońka (Young & Rubicam Brands), Agnieszka Kosik (MediaCom Warszawa), Cezary Antoń (Brain), Kot Przybora (PZL), Sławomir Stępniewski (Hypermedia).(MAZ, 16.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










