Kolejnych 20 nominacji dla Polaków w Golden Drum
Wczoraj organizatorzy 15. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w słoweńskim Portorożu ogłosili short listy w konkursie New Europe.
W tej części, w przeciwieństwie do części otwartej dla agencji reklamowych z całego świata, konkurują wyłącznie agencje z byłych krajów socjalistycznych. Polacy nie znaleźli się na short listach w kategoriach radio i telewizja. Natomiast w kategorii prasa nominowane są: DDB Warszawa z reklamą ”Śniadanie” dla McDonald's, TBWA\ Warszawa z nominacjami dla dwóch reklam piwa Koźlak (Global Restaurant Investement), Grey Worldwide Warszawa z pracą ”Okna” dla marki Lenor (Procter & Gamble), Leo Burentt Warszawa z nominacjami dla trzech reklam preparatu Bros (Insektum 2) i Young & Rubicam z trzema reklamami autopromocyjnymi. W kategorii outdoor nominowane zaś są: reklama iPlus agencji Young & Rubicam, praca ”Zagubione klucze” przygotowana przez Change Integarted dla MTV, trzy plakaty dla Fundacji Nasza Ziemia autorstwa JWT i trzy plakaty DDB dla Amnesty International oraz dwie prace Grey – plakat ”Gitara” promujący akcję ”Koncerty dla dzieci z autyzmem” Zespołu Szkół nr 97 w Warszawie oraz reklama Sensodyne dla GlaxoSmithKline. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni dziś podczas finałowej gali festiwalu.(MŁ, 10.10.2008)










