Dział: PRASA

Dodano: Październik 09, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Teleinfo” jest miesięcznikiem

Od października dwutygodnik ”Teleinfo” (Migut Media SA) zmienił szatę graficzną, częstotliwość ukazywania się i charakter - na bardziej poradnikowy.

”Teleinfo” jest teraz miesięcznikiem, ma mniejszy format (210 x 285 mm), lecz większą objętość - 64 strony (wcześniej 48). Tytuł ma bardziej poradnikowy charakter. Zmiany mają na celu szersze dotarcie do podstawowej grupy czytelników – głównych informatyków zatrudnionych w średnich firmach i instytucjach. Wydawca zwiększył nakład (z 12 tys. do 18 tys. egz.) i cenę pisma (z 6 do 7 zł). Zmianami kierował nowy redaktor naczelny - Dariusz Chełstowski, który awansował ze stanowiska zastępcy naczelnego. Na stanowisku naczelnego zastąpił Tomasza Garwołę, który pozostał w redakcji jako jego zastępca. Drugim wicenaczelnym jest Wojciech Gryciuk.

(AW, 09.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.