”Teleinfo” jest miesięcznikiem
09.10.2008, 08:42
Od października dwutygodnik ”Teleinfo” (Migut Media SA) zmienił szatę graficzną, częstotliwość ukazywania się i charakter - na bardziej poradnikowy.
”Teleinfo” jest teraz miesięcznikiem, ma mniejszy format (210 x 285 mm), lecz większą objętość - 64 strony (wcześniej 48). Tytuł ma bardziej poradnikowy charakter. Zmiany mają na celu szersze dotarcie do podstawowej grupy czytelników – głównych informatyków zatrudnionych w średnich firmach i instytucjach. Wydawca zwiększył nakład (z 12 tys. do 18 tys. egz.) i cenę pisma (z 6 do 7 zł). Zmianami kierował nowy redaktor naczelny - Dariusz Chełstowski, który awansował ze stanowiska zastępcy naczelnego. Na stanowisku naczelnego zastąpił Tomasza Garwołę, który pozostał w redakcji jako jego zastępca. Drugim wicenaczelnym jest Wojciech Gryciuk.(AW, 09.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










