Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ataxo promuje się, wykorzystując skojarzenia z seksem

Ataxo, agencja marketingu internetowego, prowadzi na Śląsku kampanię ”Czas na twój pierwszy raz”.

Ataxo poszukuje w ten sposób pracowników. Dwuznaczne hasło ”Czas na twój pierwszy raz” ma nawiązywać do pierwszej pracy w Ataxo. Na potrzeby kampanii wykorzystane są outdoor, prasa, Internet oraz działania ambientowe. Niektóre nośniki zostały ocenzurowane tak, aby nie było widać nagiego torsu modela. – Standardowe formy zabiegania o pracownika są nudne i nieatrakcyjne. Odważna kampania daje wymierny efekt – mówi Włodzimierz Rajczyk, dyrektor generalny agencji reklamowej Graffiti odpowiedzialnej za kreację i realizację kampanii oraz planowanie i kupno mediów.

(AYA, 08.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.