2,6 mln widzów "Fabryki gwiazd" w Polsacie
Emitowane w piątki o 20 gale programu rozrywkowego "Fabryka gwiazd" po trzech odcinkach przyciągają do Polsatu średnio 2,6 mln widzów.
Dało to stacji 18,68 proc. udziału w rynku. W tym czasie liderem był TVN – 20,31 proc. (głównie pasmo filmowe). Natomiast z głównych anten telewizji publicznej Jedynka uplasowała się nieznacznie powyżej Polsatu – 18,98 proc. (m.in. pasma serialowe i filmowe), a Dwójka – poniżej, z udziałem 18,48 proc. (filmy z cyklu ”Gwiezdne wojny” i show ”Gwiazdy tańczą na lodzie”). W grupie komercyjnej ”Fabryka gwiazd” uzyskała 20,39 proc. udziału w rynku. Show, oparty na formacie ”Star Academy”, jest nadawany od 19 września. Kolejne odcinki miały coraz mniej widzów. Pierwszy obejrzało 3,1 mln widzów, drugi – 2,5 mln, a trzeci – 1,9 mln. Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 07.10.2008)










