Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fortuna teraz jako marka wyłącznie 100-procentowych soków

Agros Nova w kampanii telewizyjnej promuje nowy wizerunek marki Fortuna. Ta relaunchowa kampania jest najsilniejszą akcją tej marki od 2000 roku.

Producent wspiera nią nowe pozycjonowanie marki – teraz są to wyłącznie 100-procentowe soki bez cukru (w sumie 16 smaków). Poprzednio pod marką Fortuna firma oferowała ok. 30 produktów: nektarów, napojów i jedynie dwa soki naturalne. W ramach kampanii wizerunkowej 30-sek. spot jest emitowany w siedmiu ogólnopolskich telewizjach (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem i kanały tematyczne). Celem reklamy jest uświadomienie konsumentom różnicy między 100-procentowym sokiem a nektarami i napojami. Nowa oferta Fortuny i promująca ją kampania to pierwszy etap relaunchu marki. Będzie on szeroko komunikowany w prasie popularnej (31 tytułów, m.in. magazyny opinii, lifestylowe, poradnikowe, parentingowe, zdrowotne, tv guide’y) i branżowej oraz w Internecie. Zaplanowano również wsparcie w miejscach sprzedaży. Kampanię przygotowały agencja Red8 Communications Group i dom mediowy MediaCom Warszawa. Agros Nova nie ujawnia daty zakończenia kampanii.

(MŁ, 06.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.