Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fortuna teraz jako marka wyłącznie 100-procentowych soków

Agros Nova w kampanii telewizyjnej promuje nowy wizerunek marki Fortuna. Ta relaunchowa kampania jest najsilniejszą akcją tej marki od 2000 roku.

Producent wspiera nią nowe pozycjonowanie marki – teraz są to wyłącznie 100-procentowe soki bez cukru (w sumie 16 smaków). Poprzednio pod marką Fortuna firma oferowała ok. 30 produktów: nektarów, napojów i jedynie dwa soki naturalne. W ramach kampanii wizerunkowej 30-sek. spot jest emitowany w siedmiu ogólnopolskich telewizjach (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem i kanały tematyczne). Celem reklamy jest uświadomienie konsumentom różnicy między 100-procentowym sokiem a nektarami i napojami. Nowa oferta Fortuny i promująca ją kampania to pierwszy etap relaunchu marki. Będzie on szeroko komunikowany w prasie popularnej (31 tytułów, m.in. magazyny opinii, lifestylowe, poradnikowe, parentingowe, zdrowotne, tv guide’y) i branżowej oraz w Internecie. Zaplanowano również wsparcie w miejscach sprzedaży. Kampanię przygotowały agencja Red8 Communications Group i dom mediowy MediaCom Warszawa. Agros Nova nie ujawnia daty zakończenia kampanii.

(MŁ, 06.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Do zobaczenia w górach!” zimową ofertą Jet Line

Jet Line, firma zajmująca się wielkoformatową reklamą zewnętrzną, wprowadziła już ofertę zimową.

Pod hasłem ”Do zobaczenia w górach!” Jet Line rozpoczęła sprzedaż powierzchni reklamowych na dwa spośród pięciu typów nośników. Są to: tablice sieci Motorway przy trasach prowadzących do miejscowości turystycznych oraz mobilne airboardy usytuowane na stokach górskich kurortów (w Zakopanem, Szczyrku i Krynicy Górskiej). Oferta kierowana jest do marketerów i media plannerów, którzy planują kampanie podczas ferii zimowych.

(DOK, 06.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo