Fortuna teraz jako marka wyłącznie 100-procentowych soków
06.10.2008, 08:30
Agros Nova w kampanii telewizyjnej promuje nowy wizerunek marki Fortuna. Ta relaunchowa kampania jest najsilniejszą akcją tej marki od 2000 roku.
Producent wspiera nią nowe pozycjonowanie marki – teraz są to wyłącznie 100-procentowe soki bez cukru (w sumie 16 smaków). Poprzednio pod marką Fortuna firma oferowała ok. 30 produktów: nektarów, napojów i jedynie dwa soki naturalne. W ramach kampanii wizerunkowej 30-sek. spot jest emitowany w siedmiu ogólnopolskich telewizjach (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem i kanały tematyczne). Celem reklamy jest uświadomienie konsumentom różnicy między 100-procentowym sokiem a nektarami i napojami. Nowa oferta Fortuny i promująca ją kampania to pierwszy etap relaunchu marki. Będzie on szeroko komunikowany w prasie popularnej (31 tytułów, m.in. magazyny opinii, lifestylowe, poradnikowe, parentingowe, zdrowotne, tv guide’y) i branżowej oraz w Internecie. Zaplanowano również wsparcie w miejscach sprzedaży. Kampanię przygotowały agencja Red8 Communications Group i dom mediowy MediaCom Warszawa. Agros Nova nie ujawnia daty zakończenia kampanii.(MŁ, 06.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter