"Male Man" chce być najbardziej luksusowym pismem dla mężczyzn
03.10.2008, 09:04
Wczoraj zadebiutował luksusowy kwartalnik dla mężczyzn "Male Man" (Next Media).
Wydawca zamierza pozycjonować pismo jako najbardziej luksusowy tytuł na półce magazynów dla mężczyzn. Adresuje je do przedstawicieli klasy średniej. Pismo o objętości 140 stron podzielono na trzy części (Life, Style i Everuthing In Between), które wyróżniają różne rodzaje papieru. W środku znajduje się 32-stronicowa wkładka, gdzie na papierze ekologicznym drukowane są dwukolumnowe materiały poświęcone różnym sferom życia mężczyzny, np. pracy, zabawie, designowi. W magazynie znaleźć można dłuższe materiały przedstawiające sylwetki bohaterów, a także sekcje związane z modą, stylem i jedzeniem. Pismo będzie prezentować znane kobiety w rubryce Women we love (w pierwszym numerze – Magda Mołek). Redaktorem naczelnym jest Olivier Janiak. Pismo kosztuje 29 zł i jest najdroższym magazynem dla mężczyzn. Dla porównania miesięcznik ”Playboy” (Marquard Media Polska) kosztuje 9,99 zł, miesięcznik ”CKM” (ten sam wydawca) – 8,90 zł, a miesięcznik ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) - 9,95 zł. Pierwszy numer ”Male Man” ukazał się w nakładzie 70 tys. egz., z czego większą część rozsyłano w ramach programów lojalnościowych do partnerów wydawcy. W otwartej dystrybucji dostępne jest tylko ok. 25 tys. tys. egz. (sieci Empik, Traffic, GLM, InMedio/Relay i salony prasowe Ruchu). Całostronicowa reklama w magazynie kosztuje 45 tys. zł (jest to najmniejszy dostępny format), najdroższa jest rozkładówka otwierająca – 90 tys. zł netto. Dla porównania: prawa strona w ”Playboyu” kosztuje 44,5 tys. zł, w ”CKM-ie” – 49 tys. zł.(AW, 03.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










