Dział: PRASA

Dodano: Październik 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Male Man" chce być najbardziej luksusowym pismem dla mężczyzn

Wczoraj zadebiutował luksusowy kwartalnik dla mężczyzn "Male Man" (Next Media).

Wydawca zamierza pozycjonować pismo jako najbardziej luksusowy tytuł na półce magazynów dla mężczyzn. Adresuje je do przedstawicieli klasy średniej. Pismo o objętości 140 stron podzielono na trzy części (Life, Style i Everuthing In Between), które wyróżniają różne rodzaje papieru. W środku znajduje się 32-stronicowa wkładka, gdzie na papierze ekologicznym drukowane są dwukolumnowe materiały poświęcone różnym sferom życia mężczyzny, np. pracy, zabawie, designowi. W magazynie znaleźć można dłuższe materiały przedstawiające sylwetki bohaterów, a także sekcje związane z modą, stylem i jedzeniem. Pismo będzie prezentować znane kobiety w rubryce Women we love (w pierwszym numerze – Magda Mołek). Redaktorem naczelnym jest Olivier Janiak. Pismo kosztuje 29 zł i jest najdroższym magazynem dla mężczyzn. Dla porównania miesięcznik ”Playboy” (Marquard Media Polska) kosztuje 9,99 zł, miesięcznik ”CKM” (ten sam wydawca) – 8,90 zł, a miesięcznik ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) - 9,95 zł. Pierwszy numer ”Male Man” ukazał się w nakładzie 70 tys. egz., z czego większą część rozsyłano w ramach programów lojalnościowych do partnerów wydawcy. W otwartej dystrybucji dostępne jest tylko ok. 25 tys. tys. egz. (sieci Empik, Traffic, GLM, InMedio/Relay i salony prasowe Ruchu). Całostronicowa reklama w magazynie kosztuje 45 tys. zł (jest to najmniejszy dostępny format), najdroższa jest rozkładówka otwierająca – 90 tys. zł netto. Dla porównania: prawa strona w ”Playboyu” kosztuje 44,5 tys. zł, w ”CKM-ie” – 49 tys. zł.

(AW, 03.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.