MultiBank ruszył z największą w historii marki kampanią
02.10.2008, 08:33
MultiBank rozpoczął subskrypcję trzymiesięcznej lokaty z oprocentowaniem 8,08 procent.
Wprowadzenie produktu wspiera największa w historii marki ogólnopolska kampania. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży oferty depozytowej banku i zwiększenie rozpoznawalności jego marki. Od wczoraj w kilkunastu stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, TVN 24, TVN Style, TVP, Polsat) emitowane są spoty eksponujące logo banku. Zaplanowano je głównie w prime time, przy programach informacyjnych, publicystycznych i blokach filmowych. Ruszyła także kampania obejmująca około 300 nośników reklamy zewnętrznej w całej Polsce (siatki wielkoformatowe). Dodatkowo reklamy zachęcające do skorzystania z usług MultiBanku pojawią się w biurowcach i centrach biznesu. Po raz pierwszy bank będzie podczas kampanii ogólnopolskiej promował wybrane placówki w pięciu największych miastach. Pojawią się tam billboardy z mapkami dojazdu do placówek MultiBanku. Lokalne działania będą wspierane reklamą w regionalnych mutacjach dzienników i promocjami w placówkach. Zaplanowano także eventy, reklamę w Internecie i dziennikach ogólnopolskich. Kreację kampanii przygotowała BBDO Warszawa, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.(MŁ, 02.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










