Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MultiBank ruszył z największą w historii marki kampanią

MultiBank rozpoczął subskrypcję trzymiesięcznej lokaty z oprocentowaniem 8,08 procent.

Wprowadzenie produktu wspiera największa w historii marki ogólnopolska kampania. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży oferty depozytowej banku i zwiększenie rozpoznawalności jego marki. Od wczoraj w kilkunastu stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, TVN 24, TVN Style, TVP, Polsat) emitowane są spoty eksponujące logo banku. Zaplanowano je głównie w prime time, przy programach informacyjnych, publicystycznych i blokach filmowych. Ruszyła także kampania obejmująca około 300 nośników reklamy zewnętrznej w całej Polsce (siatki wielkoformatowe). Dodatkowo reklamy zachęcające do skorzystania z usług MultiBanku pojawią się w biurowcach i centrach biznesu. Po raz pierwszy bank będzie podczas kampanii ogólnopolskiej promował wybrane placówki w pięciu największych miastach. Pojawią się tam billboardy z mapkami dojazdu do placówek MultiBanku. Lokalne działania będą wspierane reklamą w regionalnych mutacjach dzienników i promocjami w placówkach. Zaplanowano także eventy, reklamę w Internecie i dziennikach ogólnopolskich. Kreację kampanii przygotowała BBDO Warszawa, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

(MŁ, 02.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.