Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

206 zgłoszeń z Polski na festiwal Golden Drum

O nagrody podczas tegorocznego 15. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu (Słowenia) będzie konkurowało blisko 30 agencji reklamowych z Polski.

W sumie zgłosiły one 206 prac (w ubiegłym roku 207). Najwięcej kampanii zgłosiły: Leo Burnett – 20, Change Integrated – 16, Young & Rubicam – 13, BBDO Warszawa – 12, JWT - 10. W sumie na konkurs wpłynęło 2338 prac z kilkudziesięciu krajów. Festiwal rozpocznie się 5 października i potrwa do 10 października.

(MŁ, 26.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.