Media Regionalne uruchamiają pierwszą interaktywną czytelnię miejską
25.09.2008, 08:57
W piątek w Lublinie Media Regionalne uruchomią pierwszą w kraju interaktywną czytelnię miejską.
Czytelnia, obrandowana logo ”Dziennika Wschodniego”, będzie wyglądała niczym przystanek autobusowy. Stanie przed Galerią Plaza, popularnym miejscem spotkań lubelskiej młodzieży. W środku obiektu znajdą się kamera internetowa, telefon do łączenia się z dziennikarzem dyżurnym ”Dziennika Wschodniego”, a także webkiosk (dotykowy ekran, za pomocą którego można wejść na portal dziennikwschodni.pl). Drukowane wydanie gazety umieszczone zostanie zaś w witrynie czytelni. - Mam nadzieję, że czytelnia przyciągnie do nas nowych czytelników, a dotychczasowi odbiorcy gazety oraz mieszkańcy Lublina uzyskają dodatkową możliwość szybkiego kontaktu z redakcją – mówi Krzysztof Wiejak, redaktor naczelny ”Dziennika Wschodniego”. Sylwia Leśniewska, kierownik ds. marketingu i PR w Mediach Regionalnych, wyjaśnia, że interaktywna czytelnia miejska to kolejny element realizowanej przez grupę strategii Gazeta 2.0 - zakłada ona interaktywność i tworzenie mediów wspólnie z odbiorcami. Identyczne obiekty Media Regionalne uruchomią w dziewięciu innych miastach, w których wydają dzienniki. Kolejna czytelnia powstanie w Białymstoku.(RH, 25.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










