Puls reklamuje swoje programy w TVP
25.09.2008, 08:51
Od wtorku Telewizja Polska emituje na swoich antenach reklamy telewizji Puls.
Dwa 15-sekundowe spoty w TVP 1, TVP 2 i TVP Info promują serial animowany ”Simpsonowie” i program ”Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?”. Będą emitowane do końca września. Działania reklamowe w TVP zaplanował dom mediowy MPG. – Wybór padł na TVP ze względu na zasięg, oglądalność i podobny profil widza. Z Polsatem i TVN-em nie rozmawialiśmy w tej sprawie – wyjaśnia Karolina Lah, PR coordinator Pulsu. W informacji prasowej tego nadawcy można przeczytać, że ”dzięki kampanii w wysokozasięgowej telewizji stacja chce dotrzeć z komunikatem o nowej ofercie programowej do szerszej publiczności”. Aneta Wrona, rzeczniczka TVP, informuje, że TVP może odmówić emisji spotu innego nadawcy jedynie wtedy, gdy pojawia się w nim informacja o dacie i godzinie nadawania programu na konkurencyjnej antenie (spoty Pulsu pozbawione są tych elementów). Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy Grupy TVN, zauważa, że w stacjach TVN-u przeprowadzane były kampanie kanałów tematycznych (m.in. HBO Comedy). – Nie przypominam sobie, żeby zgłosił się do nas nadawca ogólnopolski w tej sprawie – mówi. Czy TVN pokazałby spot promujący programy Pulsu? – Jeżeli doszlibyśmy do wniosku, że taka reklama narusza nasze interesy, nie dopuścilibyśmy jej do emisji – odpowiada Tyborowicz. Posunięciem Pulsu zaskoczony jest Krzysztof Szumski, tv buying manager w domu mediowym ZenithOptimedia. – Nie spotkałem się wcześniej z sytuacją, żeby jeden kanał telewizyjny reklamował się w innym – mówi. Przypomina jednak, że zdarzały się kampanie reklamowe platform satelitarnych w kanałach konkurencyjnego operatora. Reklama Pulsu u konkurencji nie dziwi Marcina Winklera, group account directora w Macroscope OMD. – W końcu jest to najbardziej kontekstowe miejsce, obok tv guide’ów i stron internetowych z programem telewizyjnym – zauważa.(KOZ, 25.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










