Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Top Secret zmienia wizerunek

Marka odzieżowa Top Secret zmienia wizerunek. Dotychczas nastawiona była na modę typu casual (ubrania weekendowe i na luzie). Obecnie swoje produkty i działania reklamowe kieruje do osób aktywnych zawodowo, zainteresowanych ubraniami do pracy.

Działania związane z repozycjonowaniem marki to przede wszystkim zmiana produktów (wprowadzenie ubrań i dodatków nadających się do pracy w biurze), opracowanie nowego konceptu sklepów i przygotowanie kampanii wizerunkowej. Rozpoczęła się ona od nowej strony internetowej topsecret.pl, która wykorzystuje niektóre narzędzia portali społecznościowych. Za kreację kampanii w Internecie i obsługę strony internetowej odpowiada agencja Kamikaze. Reklamy Top Secret zamieszczone zostaną w prasie, m.in. w ”Avanti”, ”Logo”, ”Twoim Stylu”, ”Pani”, ”Elle”, ”Playboyu”, ”Men’s Health”, ”Newsweek Polska”, ”Manager Magazine”. Za kreację reklam i koordynację kampanii odpowiada agencja Butik Kreatywny Papert.

(AYA, 25.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.