Marka Top Secret zmienia wizerunek
25.09.2008, 08:35
Marka odzieżowa Top Secret zmienia wizerunek. Dotychczas nastawiona była na modę typu casual (ubrania weekendowe i na luzie). Obecnie swoje produkty i działania reklamowe kieruje do osób aktywnych zawodowo, zainteresowanych ubraniami do pracy.
Działania związane z repozycjonowaniem marki to przede wszystkim zmiana produktów (wprowadzenie ubrań i dodatków nadających się do pracy w biurze), opracowanie nowego konceptu sklepów i przygotowanie kampanii wizerunkowej. Rozpoczęła się ona od nowej strony internetowej topsecret.pl, która wykorzystuje niektóre narzędzia portali społecznościowych. Za kreację kampanii w Internecie i obsługę strony internetowej odpowiada agencja Kamikaze. Reklamy Top Secret zamieszczone zostaną w prasie, m.in. w ”Avanti”, ”Logo”, ”Twoim Stylu”, ”Pani”, ”Elle”, ”Playboyu”, ”Men’s Health”, ”Newsweek Polska”, ”Manager Magazine”. Za kreację reklam i koordynację kampanii odpowiada agencja Butik Kreatywny Papert.(AYA, 25.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










