Multi Communications realizuje kampanię społeczną dla Ramy
25.09.2008, 08:32
Agencja Multi Communications realizuje program edukacyjny ”Smak zdrowia”, którego organizatorem jest marka Rama (Unilever Polska).
To już trzecia edycja programu ”Smak zdrowia”. Skierowany jest do pierwszoklasistów, ich rodziców i nauczycieli. Celem jest popularyzacja zdrowych nawyków żywieniowych i aktywności fizycznej dzieci. W tym roku akcja ”Smak zdrowia” została włączona do ogólnopolskiej akcji Ramy ”Uśmiech pełną buzią” - wspiera ona działania UN World Food Programme w zakresie dożywiania głodujących dzieci na świecie. W ramach tej kampanii odbędzie się aukcja charytatywna i spotkania w szkołach z Agnieszką Maciąg, ambasadorką akcji. Agencja Multi Communications odpowiedzialna jest za przygotowanie i wdrożenie programu edukacyjnego ”Smak zdrowia” w szkołach, opracowanie i przeprowadzenie działań PR związanych z akcją ”Uśmiech pełną buzią” oraz za działania media relations. Patronami medialnymi ”Smaku zdrowia” są: ”Dziennik”, Onet.pl i Program III Polskiego Radia. Umowa między Multi Communications a Unilever Polska dotycząca realizacji programów ”Smak zdrowia” i ”Uśmiech pełną buzią” podpisana została do 30 czerwca 2009 roku.(AYA, 25.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










