Radio Eska przeprowadza kampanię wizerunkową
24.09.2008, 08:19
Pod hasłem ”Muzyką się żyje” rozpoczęła się kampania wizerunkowa sieci Radio Eska. Potrwa do końca roku.
Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP), prasę (”Playboy”, ”Cosmopolitan”, ”Avanti”, ”Logo”, ”Smart”, ”Joy”, ”Viva!”, ”Party Życie Gwiazd”, ”CKM”, ”Glamour”, ”Dziewczyna”, ”Popcorn”, ”Claudia”, ”Gala”), nośniki zewnętrzne i Internet. Kreację przygotowała agencja Tippingpoint (Grupa TBWA), a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Udział w rynku ogólnopolskim sieci Radio Eska wynosi 8,3 proc. (VI –VIII 2008, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










