Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 24, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Eska przeprowadza kampanię wizerunkową

Pod hasłem ”Muzyką się żyje” rozpoczęła się kampania wizerunkowa sieci Radio Eska. Potrwa do końca roku.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP), prasę (”Playboy”, ”Cosmopolitan”, ”Avanti”, ”Logo”, ”Smart”, ”Joy”, ”Viva!”, ”Party Życie Gwiazd”, ”CKM”, ”Glamour”, ”Dziewczyna”, ”Popcorn”, ”Claudia”, ”Gala”), nośniki zewnętrzne i Internet. Kreację przygotowała agencja Tippingpoint (Grupa TBWA), a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Udział w rynku ogólnopolskim sieci Radio Eska wynosi 8,3 proc. (VI –VIII 2008, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.