Clear Channel obuduje bankomaty citylightami
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel wprowadziła do oferty nowy produkt, będący połączeniem nośnika reklamowego z bankomatem.
Pierwszy tego typu nośnik stanął w Warszawie. Składają się na niego trzy podświetlane citylighty o wymiarach 1,2 m x 1,8 m, w które obudowany jest bankomat. Kolejne nośniki mają się pojawić w najbardziej atrakcyjnych punktach miast, charakteryzujących się największym natężeniem ruchu pieszego. Projekt realizowany jest wspólnie z firmą Euronet. Ma ona ponad 1,5 tys. bankomatów własnych i zarządza ponad 1,4 tys. bankomatami należącymi do różnych banków. Miesięczna liczba transakcji w bankomatach obsługiwanych przez Euronet przekracza 15 mln operacji, co stanowi 25 proc. wszystkich transakcji bankomatowych w Polsce. To kolejny niestandardowy nośnik reklamy zewnętrznej w ofercie Clear Channel. W 2007 roku firma wprowadziła coffee point - połączenie nośnika reklamowego z automatem do zakupu kawy.(DOK, 24.09.2008)










