"Jak oni śpiewają" gromadzi o ponad milion większą widownię, niż "Fort Boyard"
23.09.2008, 08:42
Po trzech odcinkach program rozrywkowy Polsatu "Jak oni śpiewają" gromadzi średnio 3,1 mln widzów. Rozpoczynający się o tej samej godzinie "Fort Boyard" w TVP 2 ma średnią widownię 2 mln osób.
3,1 mln osób średniej widowni daje Polsatowi 24,1 proc. udziału w rynku. To plasuje stację na pierwszym miejscu przed TVP 1 (22,4 proc.), TVN-em (21,2 proc.) i TVP 2 (14,4 proc.). W grupie komercyjnej (16-49 lat) czwartą edycję tego programu, emitowanego w soboty w godz. 20-22.50, ogląda średnio 1,3 mln widzów, co daje stacji 22,3 proc. udziału. Wiosną ub.r. pierwszy sezon oglądało średnio 4,5 mln osób (31,2 proc. udziału), jesienią ub.r. drugi sezon gromadził 4,1 mln widzów (28,2 proc.), a trzeci, wiosną br. – 3,6 mln osób (26,5 proc.). Rozpoczynający się również w soboty o godz. 20, ale trwający krócej (do godz. 21) reality show ”Fort Boyard” z widownią 2 mln osób ma średnio 15 proc. udziału w rynku. Lepsze wyniki w tym paśmie mają wszyscy konkurenci: TVP 1 (25 proc.), Polsat (22,2 proc.) i TVN (17,9 proc.). W grupie komercyjnej program ogląda 899 tys. osób, co daje stacji 16,7 proc. udziału. W ubiegłym roku w analogicznym paśmie TVP 2 oglądało 2,2 mln osób, a stacja miała 15,8 proc. udziału. Dane: AGB Nielsen Media Research.(KRZ, 23.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










