Kulminacja działań promocyjnych Polski w kraju i za granicą
23.09.2008, 08:10
Do 30 września potrwa kampania ”Zarabiaj na turystyce”, której celem jest podkreślenie znaczenia turystyki w promocji Polski oraz w rozwoju życia społeczno-gospodarczego.
Reklamy zamówiono na 130 nośnikach reklamy zewnętrznej, w metrze, na środkach komunikacji miejskiej oraz w Internecie (Zarabiajnaturystyce.pl). Pod hasłami pomocniczymi, np.: ”70 tys. melonów” – kryje się informacja o tym, że wpływy z turystyki w Polsce wynoszą 70 mld zł; ”6,5 mln kafli” – oznacza, że turyści wydali na noclegi w Polsce 6,5 mld zł; ”5,3 dużych baniek” – turyści wydali w restauracjach w Polsce 5,3 mld zł. Akcja jest wspólną inicjatywą Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania zbiega się w czasie z organizowanymi 25 września w Warszawie obchodami Światowego Dnia Turystyki oraz kampanią promocyjną Polski w CNN International. Podczas tej kampanii, od 26 września przez 12 tygodni, spoty w CNN mają zostać wyemitowane 625 razy. Uzupełnieniem działań będzie cykl przygotowanych przez CNN programów poświęconych Polsce, jej gospodarce, polityce, turystyce i kulturze, a prezentowanych pod tytułem ”Eye on Poland”. Ich emisja odbędzie się między 6 a 14 października.(DOK, 23.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










