Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 22, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Naj" po relaunchu jest liderem tygodników poradnikowych dla kobiet

Obniżka ceny egzemplarzowej to wciąż bardo skuteczna broń w walce o pozycję w segmencie tygodników poradnikowych dla kobiet. Świadczą o tym wyniki "Naj" (G+J Polska) osiągnięte w lipcu br.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem wynika, że w lipcu br. ”Naj” był liderem segmentu, choć wcześniej sprzedawał się najsłabiej. Jego średnie rozpowszechnianie w tym miesiącu wyniosło 386 847 egz. i było wyższe aż o 86,18 proc. w porównaniu z lipcem ub.r. Pod koniec czerwca br. pismo przeszło relaunch, obniżono też jego cenę – wydanie bez gadżetu najpierw kosztowało 50 gr (przed relaunchem 1,50 zł), a potem 1 zł (najniższa cena w segmencie). Dotychczasowy lider w grupie tygodników poradnikowych dla kobiet – ”Tina” (Wydawnictwo Bauer), w lipcu spadł na drugie miejsce z wynikiem 347 811 egz. (spadek o 0,49 proc.). Dalej znalazły się: ”Chwila dla Ciebie” (także Wydawnictwo Bauer) – 338 297 egz. (spadek o 6,68 proc.), ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 308 814 egz. (spadek o 12,73 proc.), ”Pani Domu” (Marquard Media Polska) – 216 707 egz. (spadek o 11,83 proc.).

(GK, 22.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.