Onet wprowadza sponsoring wideo
W jesiennej ofercie reklamowej Grupy Onet.pl SA znalazł się sponsoring wideo i nowe formy reklamowe w pakietach zasięgowych.
Najważniejszą nowością oferty reklamowej Onetu jest wprowadzenie sponsoringu wideo, który pozwala klientowi zamieszczać na stałe spot reklamowy na stronach portalu. Na górnej belce serwisu, oprócz standardowego przekazu reklamowego, umieszczany jest player wideo ze spotem sponsora, który jest odtwarzany po kliknięciu przez użytkownika. Sponsoring wideo kosztuje tyle samo, co zwykły sponsoring. Równocześnie biuro reklamy Grupy Onet.pl SA wprowadziło jesienną promocję na wszystkie rodzaje sponsoringu (przy zakupie sponsoringu na tydzień drugi tydzień jest gratis). Promocja obejmuje zlecenia zrealizowane do końca października br. Ceny sponsoringu zależą od popularności serwisu i liczby użytych form. Przykładowo tygodniowy sponsoring całego serwisu Biznes kosztuje w najtańszej wersji 56 238 zł, a serwisu Film – 28 720 zł. W nowej ofercie wprowadzono także zmiany w pakietach zasięgowych. Do pakietów dołożono nowe formy reklamowe, takie jak: navibox (graficzna reklama umieszczana na prawej kolumnie nawigacyjnej) i skyscraper (graficzna reklama umieszczana w prawej części strony), a także możliwość korzystania z większej liczby łączonych form reklamowych.(KRZ, 22.09.2008)










