Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gdańsk rozpoczął kampanię w CNN International

Dziś w CNN International rozpoczyna swoją kampanię Gdańsk.

Spot reklamowy Gdańska ”We make things happen” emitowany będzie przez sześć tygodni. Kampania skierowana jest do mieszkańców Europy. Film powstał według pomysłu agencji PZL. Domem produkcyjnym był Papaya Films. Zdjęcia są autorstwa Jacka Podgórskiego, a reżyserem spotu jest Tomek Nalewajek. Koszt emisji 300 spotów wynosi 300 tys. dolarów, koszt realizacji filmu - ok. 260 tys. zł. Cztery dni po premierze spotu Gdańska w CNN International ruszy w tej stacji kampania promocyjna Polski.

(AYA, 22.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.