W październiku Polsat podnosi ceny reklam
Wzrost cen reklam w październiku w Polsacie w porównaniu z październikiem ub.r. wyniesie 50 proc.
Najdroższe będą reklamy emitowane w trakcie poniedziałkowych filmów z cyklu ”Mega Hit” – cena 30-sekundowego spotu wynosić będzie do 91,7 tys. zł. Za spoty emitowane w trakcie serialu ”CSI: Kryminalne zagadki Miami” trzeba będzie zapłacić 86,1 tys. zł, w trakcie serialu ”Kości” – 76,5 tys. zł, a podczas programu ”Fabryka gwiazd” – 74,8 tys. zł. W październiku Polsat do ramówki wprowadzi nowy serial – ”Agentki”. Za spoty emitowane w jego trakcie trzeba będzie zapłacić do 71,3 tys. zł. (wszystkie ceny netto). Najdroższe spoty w TVP 1 kosztować będą w październiku 73,5 tys. zł, w TVP 2 – 89,3 tys. zł, a w TVN-ie – 108,4 tys. zł.(KRZ, 19.09.2008)










