Słotwiński wraca do Focus Advertising, a Kolman Advertising stawia mu zarzuty
17.09.2008, 11:43
Łukasz Słotwiński, do niedawna dyrektor kreacji agencji reklamowej Kolman Advertising, ponownie podjął pracę w agencji Focus Advertising. Były pracodawca formułuje przeciw niemu zarzuty.
Słotwiński pracował już w Focus Advertising. W maju ub.r. z tamtejszego działu kreacji odszedł do Kolman Advertising. Teraz powrócił do dawnego pracodawcy. Na stanowisku dyrektora kreacji zastąpił Piotra Góreckiego i Łukasza Myszkowskiego, którzy rozstali się z agencją. Po odejściu z Kolman Advertising Słotwiński informuje, że rozstanie było polubowne. Były pracodawca podał jednak w komunikacie, że Słotwińskiemu wypowiedziano umowę z ”przyczyn leżących po jego stronie, a nieodpowiadających standardom prowadzonej przez agencję Kolman Advertising działalności oraz zasadom zaufania i etyki przyjętym dla całej branży”. Wczoraj Karolina Łappo, wiceprezes Kolman Advertising, poinformowała, że rozpoczęła z prawnikami konsultacje, których wynikiem ma być sprecyzowanie zarzutów pod adresem Słotwińskiego. Twierdzi, że będą dotyczyły działania na szkodę Kolman Advertising.(AYA, 17.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










