Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Teraz my!” przyciąga mniej widzów niż rok temu

Kolejny sezon programu publicystycznego ”Teraz my!” w TVN-ie ma niższą oglądalność niż rok wcześniej.

Po wznowieniu po wakacyjnej przerwie trzy odcinki programu ”Teraz my!”, emitowanego w poniedziałki o 22.35, zgromadziły średnio 1,5 mln widzów, co dało stacji 18,61 proc. udziału w rynku. Daje to TVN-owi trzecie miejsce pod względem udziału w tym paśmie wśród telewizji ogólnopolskich. Polsat miał 21 proc., TVP 2 - 18,63 proc., a TVP 1 - 11,4 proc. W grupie komercyjnej (16-49 lat) średnia widownia TVN-u wyniosła 544 tys. osób, a udział w rynku – 14 proc. Rok wcześniej trzy pierwsze wrześniowe odcinki gromadziły przed telewizorami średnio 2,4 mln osób, a udział TVN-u w rynku wynosił 26,7 proc. W grupie komercyjnej widownia przed rokiem wynosiła 986 tys. osób, a udział - 21,5 proc. Dane: AGB Nielsen Media Research.

(KRZ, 17.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.