Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania "Pij mleko, będziesz wielki" adresowana także do dorosłych

Rozpoczęła się piąta edycja kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki". Jej twarzami są pływacy: Otylia Jędrzejczak i Paweł Korzeniowski.

Kampania jest skierowana już nie tylko do dzieci, ale także do dorosłych. Odbywa się w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za kreację i realizację odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited. Akcja jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku jako część programu ”Marketing dla przyszłości” realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

(KRZ, 17.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.