Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska szeroko promuje lokalizator internetowy Docelu.pl

Wirtualna Polska wczoraj rozpoczęła kampanię reklamową lokalizatora internetowego Docelu.pl.

Działania reklamowe obejmą telewizję (m.in. Superstacja, 4fun.tv i TV Biznes), prasę (tygodniki opinii, dzienniki, magazyny), radio (m.in. RMF FM, Radio Zet i Program III Polskiego Radia), kino (sieć Cinema City), Internet (m.in. Gratka.pl i IDG.pl) i nośniki reklamy zewnętrznej. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Touchpoint RC. Media Wirtualna Polska zakupiła i zaplanowała wspólnie z Mediaedge:cia.

(KOZ, 17.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.