Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Harvard Business Review Polska” klientem Publicis Consultants Rowland

Agencja Publicis Consultants Rowland podpisała umowę z wydawcą ”Harvard Business Review Polska”.

Do zadań agencji będzie należało przygotowanie i realizacja strategii komunikacji polskiej edycji magazynu ”Harvard Business Review” oraz popularyzowanie eventów i szkoleń organizowanych przez Canadian International Management Institute, wydawcę pisma. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

(AYA, 17.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.