Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żabka Polska rozwiązała akcję teaserową "Zamykamy Żabki"

Wczoraj rozpoczął się trzeci etap kampanii z okazji 10-lecia sieci sklepów Żabka.

Rozwiązana została akcja teaserowa prowadzona przez ostatnie dwa tygodnie pod hasłem ”Zamykamy Żabki”. Poprzednie komunikaty na temat zamykania Żabek odnosiły się do promocji konsumenckiej i żabek-sejfów, w których ukryto 1 mln zł. W akcji może wziąć udział każdy, kto zrobi zakupy za powyżej 10 zł i wyśle SMS-em kod z paragonu. Codziennie pięć z nadesłanych kodów otwiera sejf, a zwycięzcy otrzymują po 2 tys. zł. Dodatkowo wszystkie nadesłane kody wezmą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 500 tys. zł. Promocję wspiera kampania, która potrwa do końca października, obejmująca prasę, radio i telewizję. Pierwszy etap kampanii informował o decyzji zarządu Żabka Polska o ”zamknięciu Żabek”. W drugim wykorzystano marketing wirusowy pod hasłem ”Bo Żabka była zamknięta”. Za strategię oraz realizację zintegrowanych działań kampanii odpowiedzialna jest agencja Tequila\Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska.

(KRZ, 16.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.