Żabka Polska rozwiązała akcję teaserową "Zamykamy Żabki"
16.09.2008, 08:10
Wczoraj rozpoczął się trzeci etap kampanii z okazji 10-lecia sieci sklepów Żabka.
Rozwiązana została akcja teaserowa prowadzona przez ostatnie dwa tygodnie pod hasłem ”Zamykamy Żabki”. Poprzednie komunikaty na temat zamykania Żabek odnosiły się do promocji konsumenckiej i żabek-sejfów, w których ukryto 1 mln zł. W akcji może wziąć udział każdy, kto zrobi zakupy za powyżej 10 zł i wyśle SMS-em kod z paragonu. Codziennie pięć z nadesłanych kodów otwiera sejf, a zwycięzcy otrzymują po 2 tys. zł. Dodatkowo wszystkie nadesłane kody wezmą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 500 tys. zł. Promocję wspiera kampania, która potrwa do końca października, obejmująca prasę, radio i telewizję. Pierwszy etap kampanii informował o decyzji zarządu Żabka Polska o ”zamknięciu Żabek”. W drugim wykorzystano marketing wirusowy pod hasłem ”Bo Żabka była zamknięta”. Za strategię oraz realizację zintegrowanych działań kampanii odpowiedzialna jest agencja Tequila\Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska.(KRZ, 16.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










