Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Złote Tarasy zmieniają wizerunek

Centrum handlowe w Warszawie Złote Tarasy, zarządzane przez Unibail Rodamco, zmieniło koncepcję wizerunku.

Niedawno Złote Tarasy reklamowały się jako miejsce luksusowych zakupów. W tej chwili budują wizerunek miejsca dobrego do spędzania czasu. Grupą docelową, do której Złote Tarasy adresują reklamy, są osoby w wieku 18-35 lat. Pojutrze w centrum handlowym Złote Tarasy zrealizowane zostanie działanie BTL ”Noc zakupów”. Reklama wydarzenia pojawi się na nośnikach zewnętrznych i m.in. w Antyradiu 94 FM i Radiu Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje. W październiku rozpocznie się kampania Złotych Tarasów pod hasłem ”Spotkajmy się w Tarasach”. Reklamy pojawią się głównie na nośnikach zewnętrznych, w prasie lokalnej i w miesięczniku ”Warsaw Insider”. Kreację przygotowała agencja GPD Advertising. Sesję zdjęciową wykonał Marek Straszewski.

(AYA, 16.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.