Złote Tarasy zmieniają wizerunek
16.09.2008, 08:07
Centrum handlowe w Warszawie Złote Tarasy, zarządzane przez Unibail Rodamco, zmieniło koncepcję wizerunku.
Niedawno Złote Tarasy reklamowały się jako miejsce luksusowych zakupów. W tej chwili budują wizerunek miejsca dobrego do spędzania czasu. Grupą docelową, do której Złote Tarasy adresują reklamy, są osoby w wieku 18-35 lat. Pojutrze w centrum handlowym Złote Tarasy zrealizowane zostanie działanie BTL ”Noc zakupów”. Reklama wydarzenia pojawi się na nośnikach zewnętrznych i m.in. w Antyradiu 94 FM i Radiu Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje. W październiku rozpocznie się kampania Złotych Tarasów pod hasłem ”Spotkajmy się w Tarasach”. Reklamy pojawią się głównie na nośnikach zewnętrznych, w prasie lokalnej i w miesięczniku ”Warsaw Insider”. Kreację przygotowała agencja GPD Advertising. Sesję zdjęciową wykonał Marek Straszewski.(AYA, 16.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










