Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komedia "Miś" wspiera sprzedaż "Polski" z nowym dodatkiem "Warszawa"

W dzisiejszym stołecznym wydaniu "Polski" (Grupa Wydawnicza Polskapresse) po raz pierwszy znalazł się tygodnik "Warszawa".

Równocześnie dziennik startuje z kolekcją płyt DVD – ”Filmy z Warszawą w tle”. ”Warszawa” ma 40 stron formatu głównego grzbietu ”Polski”. Będzie do niej dołączana co piątek. Zawiera informacje ze stolicy podzielone na działy: Wydarzenia, Obyczaje, Po pracy, Kultura. Tygodnik kierowany jest do osób powyżej 35. roku życia, poszukujących informacji, jak spędzić weekend w Warszawie. Sprzedaż dzisiejszego warszawskiego wydania ”Polski” wspiera komedia Stanisława Barei ”Miś” – to początek kolekcji ”Filmy z Warszawą w tle”. W jej ramach w kolejne piątki ukażą się: ”Brunet wieczorową porą”, ”Poszukiwany-poszukiwana”, ”Nie ma róży bez ognia”, ”Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?”. ”Miś” z gazetą kosztuje 2,99 zł, a pozostałe filmy – 6,99 zł. Tygodnik ”Warszawa” promowany jest w radiu ogólnopolskim i Internecie. Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam, a media zapewnił dom mediowy Mediaedge:cia. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Polski Metropolii Warszawskiej” w lipcu br. wyniosło 20 701 egz. (dane ZKDP).

(GK, 12.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.