Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TBWA\ agencją reklamową ”Super Expressu”

Murator SA wyłonił w przetargu agencję TBWA\ do obsługi ATL i BTL dziennika ”Super Express”.

W przetargu brały udział cztery agencje, ale wydawnictwo nie podaje ich nazw. Dotychczas kreację dla ”Super Expressu” tworzyła In house – wewnętrzna agencja Muratora. – Potrzebujemy świeżych pomysłów, które pomogą nam wesprzeć wizerunek dziennika, a o takie przy korzystaniu z usług własnego działu było coraz trudniej – uzasadnia wybór zewnętrznej agencji Małgorzata Golińska, dyrektor zarządzająca ”Super Expressu”. Nie ujawnia, na kiedy zaplanowana jest kampania wizerunkowa dziennika. Umowę z agencją Murator podpisze na rok.

(GK, AW, 12.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.