Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Praktiker rozpoczął kampanię reklamową

Od dzisiaj Praktiker, sieć marketów budowlanych, prowadzi kampanię reklamową.

Celem kampanii, prowadzonej pod hasłem ”Praktikomania – szał zmian w Twoim domu”, jest promocja produktów, zwiększenie świadomości marki i wzrost liczby klientów. Spoty reklamowe Praktikera ukażą się w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN), radiu (RMF FM), prasie lokalnej i Internecie. Reklamy Praktikera znajdą się też na nośnikach zewnętrznych. Zaplanowano także działania BTL w marketach Praktikera. W sklepach znajdą się materiały POS. Kampania potrwa do 25 września br. Kreację opracowała agencja reklamowa Szwejkowski, media zaplanował i kupił dom mediowy Guideline. Za PR odpowiada agencja Kuźnia PR.

(AYA, 12.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.