Internetowa akcja Heyah
11.09.2008, 08:08
Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) uruchomiła wideoblog ”Kto zniknął Rożka?”, działający w portalu społecznościowym Fotka.pl.
Zadaniem odwiedzających serwis jest wcielenie się w rolę Sherlocka Holmesa i wzięcie udziału w śledztwie w sprawie zniknięcia Rożka, bohatera jednej z reklam Heyah, który nie występuje w najnowszym spocie. Dochodzenie otrzymało kryptonim ”Kto zniknął Rożka?”. Wśród podejrzanych znajdują się bohaterowie poprzednich kampanii, tj. Sąsiad Głośny - Przenośny, Diablica, Paker i Czerwony Kapturek. Miejscem działań jest portal Fotka.pl i powstały w jego ramach wirtualny klan Heyah, który znajduje się pod adresem Ktozniknalrozka.pl. Wideoblog umożliwia śledzenie rozwoju wydarzeń. Obecnie zarejestrowanych jest ponad 19 tys. użytkowników. Kolejne odcinki filmowej intrygi można odnaleźć też w portalach YouTube.com i Wrzuta.pl. Akcja ”Kto zniknął Rożka?” powstała przy współpracy działu marketingu Heyah z agencjami Interactive Solutions (projekt i wykonanie) i G7 oraz portalem Fotka.pl.(TW, 11.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










