PZU prowadzi kampanię ubezpieczeń komunikacyjnych
09.09.2008, 08:06
Wczoraj w telewizji ruszyła przygotowana przez agencję Just i dom mediowy Starlink kampania ubezpieczeń OC/AC w PZU. Działania potrwają do końca roku.
Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej Grupy PZU, zaznacza, że budując wizerunek, firma nie skupia się na podkreślaniu ceny usług, lecz ich jakości. W telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem, TVN 24, At Media) emitowane są dwa 30-sekundowe spoty. Pierwszy podkreśla, że PZU ma ponad 440 mobilnych ekspertów (rzeczoznawców), którzy szacują szkody i dzięki temu szybko można je zlikwidować. Druga reklama mówi o rozbudowanej sieci (880) warsztatów naprawczych. Dowcipne spoty pokazujące różne zdarzenia komunikacyjne wykorzystują grę słów ”dzwon w Krakowie”, ”rysy w Tatrach”, ”stłuczka w Poznaniu”. Reklamy pojawiają się także w Internecie, prasie (wrzutka wyjaśniająca rolę mobilnego eksperta). W listopadzie i grudniu kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej. Działania zostaną uzupełnione o BTL: w punktach obsługi klienta pojawią się mapy z informacjami o mobilnych ekspertach i warsztatach naprawczych. Kampania będzie skierowana także do dealerów samochodowych. Zawieszki na lusterka, podkładki na biurka i tablice rejestracyjne będą informowały o zachowaniu wartości samochodu przez jeden rok po jego zakupie.(MAZ, 09.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










