Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU prowadzi kampanię ubezpieczeń komunikacyjnych

Wczoraj w telewizji ruszyła przygotowana przez agencję Just i dom mediowy Starlink kampania ubezpieczeń OC/AC w PZU. Działania potrwają do końca roku.

Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej Grupy PZU, zaznacza, że budując wizerunek, firma nie skupia się na podkreślaniu ceny usług, lecz ich jakości. W telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem, TVN 24, At Media) emitowane są dwa 30-sekundowe spoty. Pierwszy podkreśla, że PZU ma ponad 440 mobilnych ekspertów (rzeczoznawców), którzy szacują szkody i dzięki temu szybko można je zlikwidować. Druga reklama mówi o rozbudowanej sieci (880) warsztatów naprawczych. Dowcipne spoty pokazujące różne zdarzenia komunikacyjne wykorzystują grę słów ”dzwon w Krakowie”, ”rysy w Tatrach”, ”stłuczka w Poznaniu”. Reklamy pojawiają się także w Internecie, prasie (wrzutka wyjaśniająca rolę mobilnego eksperta). W listopadzie i grudniu kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej. Działania zostaną uzupełnione o BTL: w punktach obsługi klienta pojawią się mapy z informacjami o mobilnych ekspertach i warsztatach naprawczych. Kampania będzie skierowana także do dealerów samochodowych. Zawieszki na lusterka, podkładki na biurka i tablice rejestracyjne będą informowały o zachowaniu wartości samochodu przez jeden rok po jego zakupie.

(MAZ, 09.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.