Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drobimex zmienił logo i promuje nowy wizerunek

Drobimex, producent wędlin ze Szczecina, zmienił logo i prowadzi działania wizerunkowe.

Dotychczasowe logo z nazwą Drobimex zastąpiono nowym - Wiesenhof Polska by Drobimex. Szczecińska firma w 97 proc. należy do europejskiego konsorcjum drobiarskiego PHW Groupe, którego wiodącą marką handlową jest właśnie Wiesenhof. Na przełomie tego i następnego roku firma wprowadzi na rynek także produkty dla dzieci pod marką Drobisie. Kampania reklamowa wspierająca zmianę wizerunku jest prowadzona w lokalnej prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w Szczecinie. Za miesiąc ma być rozszerzona o prasę handlową. Logo i reklamy przygotowała warszawska agencja Next Point. Kampanię zaplanowała szczecińska agencja Open Mind.

(MŁ, 08.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.