Drobimex zmienił logo i promuje nowy wizerunek
08.09.2008, 08:05
Drobimex, producent wędlin ze Szczecina, zmienił logo i prowadzi działania wizerunkowe.
Dotychczasowe logo z nazwą Drobimex zastąpiono nowym - Wiesenhof Polska by Drobimex. Szczecińska firma w 97 proc. należy do europejskiego konsorcjum drobiarskiego PHW Groupe, którego wiodącą marką handlową jest właśnie Wiesenhof. Na przełomie tego i następnego roku firma wprowadzi na rynek także produkty dla dzieci pod marką Drobisie. Kampania reklamowa wspierająca zmianę wizerunku jest prowadzona w lokalnej prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w Szczecinie. Za miesiąc ma być rozszerzona o prasę handlową. Logo i reklamy przygotowała warszawska agencja Next Point. Kampanię zaplanowała szczecińska agencja Open Mind.(MŁ, 08.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










