Największa kampania reklamowa marki Sharp
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Sharp. Jest to największa kampania Sharpa w Polsce.
Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest ugruntowanie pozycji marki jako czołowego producenta telewizorów LCD w szerszej niż dotychczas grupie docelowej. Przez trzy miesiące reklamy z hasłem ”Wyraźnie japoński” będzie można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, na nośnikach zewnętrznych i w Internecie. Uzupełnieniem będą akcje BTL i promocje konsumenckie. W ramach outdooru wykorzystano wielkoformatowe siatki, które zawisną w ośmiu największych miastach Polski. Będą one dopełnieniem całej kampanii billboardowej, która obejmie prawie 300 lokalizacji w całym kraju. Tytuły wykorzystane w kampanii to m.in.: tygodniki opinii, tv guide’y i magazyny. Spoty reklamowe będą emitowane w TVP, TVN-ie i Polsacie. Koncept kreatywny kampanii przygotowała japońska agencja reklamowa Hakuhodo. Jej lokalnej adaptacji dokonała agencja Essenzia. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.(TW, 04.09.2008)










