Odmieniony ”Fun Club” również dla starszej czytelniczki
01.09.2008, 08:22
Młodzieżowy miesięcznik rozrywkowy ”Fun Club” (Wydawnictwo Bauer) ukazał się w odmienionej szacie graficznej i z nowymi rubrykami.
Zmiany mają na celu poszerzenie grupy docelowej o starsze czytelniczki. W odświeżonej formule magazyn zastosował dynamiczny i nowoczesny layout. Wprowadzono nowe rubryki, takie jak: Z ostatniej chwili, Gadżetomania, Hit czy porażka, Pojedynki na ciuchy, a kilka dotychczasowych otrzymało nowy layout i zmieniło nazwę, np. Fakt czy fikcja (wcześniej Czy to prawda?) i Kochamy zwierzaki (wcześniej Zwierzyniec). Inaczej prezentowana jest też moda. Na stałe weszły do magazynu kolumny poświęcone fryzurom oraz pielęgnacji (Tylko dla dziewczyn). Magazyn – skierowany do nastolatek w wieku 12-16 lat – w odświeżonej formule w piątek 29 sierpnia br. trafił do sprzedaży w zwiększonym do 160 tys. egz. nakładzie (wcześniej ok. 145 tys. egz.) i niezmienionej cenie 4,99 zł. Relaunch pisma wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVN Siedem, TV 4, Cartoon Network, Boomerang, MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central, Jetix Max, Hyper, Jetix, ZigZap), radiu (RMF Maxxx) oraz Internecie (Interia.pl). Za kreację odpowiada agencja Happy Hours, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. Średnie rozpowszechnianie płatne razem pisma od stycznia do maja br. wyniosło 128 285 egz. (dane ZKDP).(AW, 01.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










