Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" odświeży szatę graficzną jako ostatnia w segmencie

Tygodnik "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) pracuje nad odświeżeniem szaty graficznej. Zmiany będą widoczne w październiku lub listopadzie br.

- Nie szykuje się żadna rewolucja. Chodzi raczej o zmiany kosmetyczne, które wzmocnią naszą rolę jako pisma opinii – zapowiada Witold Pawłowski, zastępca redaktora naczelnego ”Polityki”. Wstępna koncepcja już powstała, ale nie wyznaczono daty wprowadzenia nowej makiety. Nad zmianami pracuje kierownictwo redakcji i dział graficzny pod kierownictwem Joanny Mucho. Wśród tygodników opinii ”Polityka” wprowadzi zmiany niemal ostatnia. Wcześniej będą one widoczne w tygodniku ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska). W nowej szacie graficznej tytuł ten ukaże się już 1 września. Wprowadzi m.in. bardziej czytelny podział stron i zmieni czcionki. Pojawią się nowe rubryki, m.in. Newsweek.pl. Autorką layoutu jest Dominika Szczechowicz, dyrektor artystyczna pisma. Przypomnijmy, że w styczniu br. szatę graficzną odświeżył już ”Wprost” (AWR ”Wprost”), wprowadzając m.in. bardziej dynamiczne łamanie i więcej elementów szybkiego czytania. Także w styczniu br. ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) ukazał się w nowej makiecie autorstwa Marka Knapa, dyrektora artystycznego wydawnictwa. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Polityki” od stycznia do czerwca br. wyniosło 150 187 egz. W tym samym czasie ”Newsweek Polska” osiągnął wynik 126 516 egz., ”Wprost – 110 881 egz., a ”Przekrój” – 70 710 egz. (wszystkie dane ZKDP).

(AW, 28.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.