Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Znowu konkurs na agencję do kampanii antynarkotykowej

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii jeszcze w tym roku ponownie rozpisze konkurs na agencję reklamową.

Chce znaleźć firmę, której zleci opracowanie strategii i kreacji ogólnopolskiej kampanii społecznej poświęconej ryzyku prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków. Akcja początkowo planowana była na wrzesień-listopad br. i miała być realizowana przede wszystkim w telewizji, radiu, prasie, Internecie i za pośrednictwem materiałów POS. Postępowanie jednak unieważniono, bo agencje nie spełniły oczekiwań zamawiającego. Przypomnijmy, że w konkursie startowały m.in.: Martis Consulting, Red Shoes i Scholz & Friends Warszawa. Budżet kampanii oszacowano na ok. 300 tys. zł.

(DOK, 28.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.