Znowu konkurs na agencję do kampanii antynarkotykowej
28.08.2008, 09:02
Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii jeszcze w tym roku ponownie rozpisze konkurs na agencję reklamową.
Chce znaleźć firmę, której zleci opracowanie strategii i kreacji ogólnopolskiej kampanii społecznej poświęconej ryzyku prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków. Akcja początkowo planowana była na wrzesień-listopad br. i miała być realizowana przede wszystkim w telewizji, radiu, prasie, Internecie i za pośrednictwem materiałów POS. Postępowanie jednak unieważniono, bo agencje nie spełniły oczekiwań zamawiającego. Przypomnijmy, że w konkursie startowały m.in.: Martis Consulting, Red Shoes i Scholz & Friends Warszawa. Budżet kampanii oszacowano na ok. 300 tys. zł.(DOK, 28.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










