Samsung szykuje się do intensywnej kampanii Samsung Omnia
28.08.2008, 09:01
Firma Samsung Electronics Polska rozpocznie wkrótce kampanię wprowadzającą na rynek telefon Samsung Omnia.
Działania obejmą telewizję, prasę, Internet, kina i nośniki reklamy zewnętrznej. Kampania telewizyjna będzie jedną z największych przeprowadzonych w Polsce przez Samsunga i obejmie takie stacje, jak: TVN, Polsat, TVP, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TVN CNBC Biznes, Discovery Channel oraz kanały muzyczne MTV Polska i Viva Polska. Spoty zostały zrealizowane w trzech wersjach: 10-, 15- i 30-sekundowej. Wersja 10-sekundowa jest spotem teaserowym, który będzie uzupełniony wersją 30-sekundową w tym samym bloku reklamowym. Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii telewizyjnej reklama pojawi się także w kinach Cinema City (wersja 30-sekundowa) i na wielkim ekranie na budynku Cepelii w centrum Warszawy. Layouty prasowe pojawią się w dziennikach, tygodnikach społeczno-politycznych, prasie lifestylowej, branżowej i magazynach kobiecych. Reklama zewnętrzna obejmie nośniki w całej Polsce (billboardy, banery i scrolle). W Internecie kampania opiera się na najważniejszych portalach informacyjnych, wykorzystując różne formy reklamy: billboardy, brandmark video, top layery. Dodatkowo kampanię będą wspierać działania ambientowe, product placement w wybranych programach oraz szeroko zakrojone działania BTL realizowane w największych punktach sprzedaży w całej Polsce. Rozpoczęcie kampanii poprzedziły działania marketingu wirusowego realizowane w Internecie oraz portalach wideo, a 24 sierpnia br. odbył się przedpremierowy pokaz telefonu w warszawskim centrum handlowym Blue City. Adaptacją kampanii globalnej zajęła się ponownie agencja GonnaBe, a zakupem mediów - Starcom. Kampania potrwa do połowy października br.(TW, 28.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










