Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 27, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W pierwszym półroczu najwięksi reklamodawcy wydali na reklamę 8,4 mld zł

W pierwszym półroczu br. najwięksi reklamodawcy wydali ponad 8,4 mld zł. Było to o 16,7 proc. więcej, niż w analogicznym okresie ub.r. – wynika z danych Expert Monitor (dane cennikowe netto).

Najwięcej, 360 mln zł na ten cel przeznaczył Unilever Polska (wzrost o 20,6 proc.). Tuż za nim były: Polska Telefonia Cyfrowa z wydatkiem 233 mln zł (wzrost o 41,6 proc.) oraz Procter & Gamble – 220,2 mln zł (wzrost o 19,5 proc.). Tylko jedna firma z pięciu największych reklamodawców zmniejszyła wydatki na ATL. Był to Polkomtel z wydatkiem 196,4 mln zł (spadek o 2,1 proc.). W pierwszej piątce znalazł się także L’Oreal, który na ten cel przeznaczył 171,2 mln zł (wzrost o 9,5 proc.). Raport Expert Monitora uwzględnia wydatki na reklamy w telewizji, radiu, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach.

(DOK, 27.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.