Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orędzie według agencji Brain wygłoszone przez Kondrata w reklamie lokaty ING

W najnowszej reklamie ING Banku Śląskiego Marek Kondrat promuje lokatę banku, wygłaszając orędzie i parodiując polityków.

W 45-sekundowym spocie reklamującym trzymiesięczną lokatę oprocentowaną na 8 proc. aktor mówi m.in. ”Rodacy, jest lepiej i będzie jeszcze lepiej niż jest (...). Nadszedł ten czas, aby podnieść dumnie głowę i powiedzieć bogaćmy się”. Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego, zaprzecza, że spot nawiązuje do orędzia prezydenta Lecha Kaczyńskiego w sprawie tarczy antyrakietowej z ubiegłego tygodnia. Zapewnia, że reklama była już wówczas gotowa. – Jest on o optymizmie, o dobrych czasach, o tym, że wielu Polakom żyje się coraz lepiej – mówi Utrata. - Rzeczywistość jest znacznie lepsza niż ta pokazywana w telewizji. Zastosowaliśmy pastisz świata gadających głów, nie odnosząc się przy tym do żadnej konkretnej osoby lub stanowiska – podkreśla. Bank kieruje kampanię do osób w wieku 25-54 lat, mieszkańców miast powyżej 100 tys. osób, o dochodach minimum 1200 zł netto na gospodarstwo domowe. Kampania potrwa do 10 października i oprócz telewizji obejmie także radio i prasę. Reklamy wymyśliła agencja Brain – copywriter Jan Kleyff i art director Rafał Mazur. Spot wyreżyserował Piotr Trzaskalski, a wyprodukował dom produkcyjny Prime Time. Media kampanii zaplanował dom mediowy PanMedia Western.

(MŁ, 26.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.