Firma meblarska Black Red White po raz pierwszy promuje się w Internecie
25.08.2008, 11:50
”Szkoła 2008” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania promocyjna producenta i dystrybutora mebli firmy Black Red White.
Reklamy zamówiono w radiu, prasie i po raz pierwszy w Internecie (m.in. Onet.pl i Wirtualna Polska). Celem kampanii jest poinformowanie o promocyjnych cenach obowiązujących do 20 września w wybranych sklepach w całej Polsce. Działania reklamowe koordynuje biuro obsługi mediów Black Red White. Reklamy w prasie i stacjach radiowych zaplanował oraz kupił dom mediowy Starcom, a w Internecie – ClicAd. Za kreacje internetowe odpowiada agencja interaktywna Opcom, wchodząca w skład Grupy Eskadra. Uzupełnieniem działań jest strona Promocje.brw.com.pl, przygotowana przez Adweb.(DOK, 25.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










