Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma meblarska Black Red White po raz pierwszy promuje się w Internecie

”Szkoła 2008” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania promocyjna producenta i dystrybutora mebli firmy Black Red White.

Reklamy zamówiono w radiu, prasie i po raz pierwszy w Internecie (m.in. Onet.pl i Wirtualna Polska). Celem kampanii jest poinformowanie o promocyjnych cenach obowiązujących do 20 września w wybranych sklepach w całej Polsce. Działania reklamowe koordynuje biuro obsługi mediów Black Red White. Reklamy w prasie i stacjach radiowych zaplanował oraz kupił dom mediowy Starcom, a w Internecie – ClicAd. Za kreacje internetowe odpowiada agencja interaktywna Opcom, wchodząca w skład Grupy Eskadra. Uzupełnieniem działań jest strona Promocje.brw.com.pl, przygotowana przez Adweb.

(DOK, 25.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.