Kolejne reklamy sieci Saturn dwa razy w miesiącu
25.08.2008, 07:32
Saturn, sieć marketów AGD RTV, zaplanowała do końca 2008 roku emitowanie kolejnych serii reklam produktów średnio dwa razy w miesiącu. Pierwsza z nich ukaże się na początku września br.
Celem działań jest wsparcie sprzedaży produktów i reklama sieci Saturn. Reklamy będą ukazywały się głównie na nośnikach zewnętrznych i w mediach ogólnopolskich. Spółka nie wyklucza umieszczenia ich w lokalnych mediach, jeżeli lokalne sklepy sieci wyrażą zainteresowanie. Wsparciem kampanii będą gazetki dystrybuowane do skrzynek pocztowych; część z nich może zostać przedrukowana w prasie. Kampania jest adaptowana na polski rynek - layouty pochodzą z centrali Saturna w Niemczech. Adaptacji dokonała agencja Young & Rubicam. Kampanię w stacjach telewizyjnych zaplanował dom mediowy Universal McCann. Pozostałe działania Saturn planuje we własnym zakresie.(AYA, 25.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










