Trzymiesięczna kampania promocyjna Polski w CNN
21.08.2008, 08:26
26 września br. rozpocznie się jedna z największych jak dotąd telewizyjnych kampanii Polski i polskich miast poza granicami kraju. Ponad 700 spotów zostanie wyemitowanych w telewizji CNN.
W tym tygodniu w kilku miejscach kraju powstają cztery promocyjne spoty telewizyjne. Zdjęcia kręcone były także w ub. tygodniu, m.in. na Helu, w Zakopanem, Krakowie, Łodzi i Warszawie. Dwa spoty będą promowały Polskę i polskie miasta jako regiony atrakcyjne turystycznie, m.in. poprzez odniesienia do górskich wędrówek, jazdy konnej, żeglarstwa i windsurfingu. Dwa - jako miejsca turystyki biznesowej. Za kreację i realizację spotów odpowiada ekipa CNN, która ściśle współpracuje z Polską Organizacją Turystyczną, Ministerstwem Spraw Zagranicznych oraz Polską Agencją Inwestycji Zagranicznych i urzędami miast. Kampania Polski i polskich miast za granicą ma być uzupełnieniem promocji kraju w serii programów zatytułowanych ”Eye on Poland”, emitowanych przez CNN między 6 a 13 października. Akcja marketingowa ma potrwać do połowy grudnia br. Do tej pory z tej formy promocji skorzystały przede wszystkim Chiny, Rosja, Brazylia i Francja.(DOK, 21.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










