Jest wstępna wersja drugiej strategii promocji Polski
21.08.2008, 08:18
Powstaje druga strategia promocji Polski, której celem jest promowanie walorów turystycznych kraju.
”Strategia promocji Polski w sektorze turystycznym”, bo taka jest oficjalna nazwa dokumentu, przygotowywana jest przez Polską Organizację Turystyczną. Zawiera główne założenia promocji kraju do 2015 roku, m.in.: Rok Chopinowski, Rok Polski w Wielkiej Brytanii, Euro 2012, Polska prezydentura w Unii Europejskiej. Uzupełnieniem działań ma być promocja poprzez turystykę biznesową i specjalistyczną, jak np. możliwość uprawiania różnych dyscyplin sportu. Jak się dowiedział ”Presserwis”, powstająca strategia promocji Polski nie będzie się opierała na czterech obszarach wskazanych kiedyś przez brytyjskiego specjalistę od kreowania marek państw i miast - Willy’ego Olinsa. Nie będzie więc podkreślania m.in. położenia Polski na styku wschodu i zachodu Europy albo takich cech, jak polski indywidualizm, gotowość do zmian i dwubiegunowość. Pierwszą wersję dokumentu z drugą strategią przekazano do konsultacji przedstawicielom agencji badawczych i branży turystycznej.(DOK, 21.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










