Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurs na hasło promujące Warszawę w 2016 roku

Rozpoczął się konkurs na hasło promujące Warszawę, kandydata na Europejską Stolicę Kultury 2016. Potrwa dwa tygodnie.

Do wyboru są cztery hasła przygotowane przez agencje reklamowe lub Urząd Miasta Stołecznego Warszawy. Są to: ”Warszawa. Całkiem Nowy Świat” (”Warsaw. Brand New World)” – zaproponowane przez agencję DDB, ”Warszawa. Przestrzeń dla osobowości” (”Warsaw. Space for personalities”) – Brainshop U-boot, ”Warszawa. Każdemu po drodze (”Warsaw. On your way)” i ”Warszawa. Miasto wolności” (”Warsaw. The city of freedom”) – obie propozycje urzędu. Zakończenie konkursu zaplanowano na 31 sierpnia br. Partnerami akcji wyboru hasła są: TVP 3, Radio Wawa oraz ”Dziennik”. Dla stolicy zdobycie tytułu oznacza szansę na zwiększenie liczby turystów oraz pozyskanie funduszy na rozwój oferty kulturalnej. Program Unii Europejskiej ”Europejska Stolica Kultury” istnieje od 1985 roku. Do tej pory objął 33 miasta europejskie (w tym m.in. Amsterdam, Ateny, Sztokholm, Helsinki i Pragę).

(DOK, 20.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.