Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starlink: w pierwszym półroczu rynek reklamy wzrósł o 17,4 proc

Dom mediowy Starlink oszacował, że rynek reklamowy w Polsce w pierwszym półroczu br. był wart 3 805 mln zł, co oznacza wzrost o 17,4 proc. w stosunku do tego okresu w ub.r.

Największą dynamikę w porównaniu z rokiem ubiegłym miała reklama kinowa (wzrost o 58,3 proc.), w Internecie (wzrost o 38,8 proc.) i w telewizji (wzrost o 18,3 proc.). Poniżej średniej rynkowej rosły nakłady na reklamę w magazynach (o 7,7 proc.), dziennikach (o 8,8 proc.) i reklamie zewnętrznej (o 12,6 proc.). Niezmiennie największą część budżetów reklamowych lokowano w telewizji – łącznej wartości 1 900 mln zł, co stanowi 49,9 proc. ogółu wszystkich wydatków reklamowych. Natomiast spośród poszczególnych branż największą dynamikę wzrostu odnotowały finanse (o 49 proc.).

(MŁ, 13.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.