Starlink: w pierwszym półroczu rynek reklamy wzrósł o 17,4 proc
13.08.2008, 08:16
Dom mediowy Starlink oszacował, że rynek reklamowy w Polsce w pierwszym półroczu br. był wart 3 805 mln zł, co oznacza wzrost o 17,4 proc. w stosunku do tego okresu w ub.r.
Największą dynamikę w porównaniu z rokiem ubiegłym miała reklama kinowa (wzrost o 58,3 proc.), w Internecie (wzrost o 38,8 proc.) i w telewizji (wzrost o 18,3 proc.). Poniżej średniej rynkowej rosły nakłady na reklamę w magazynach (o 7,7 proc.), dziennikach (o 8,8 proc.) i reklamie zewnętrznej (o 12,6 proc.). Niezmiennie największą część budżetów reklamowych lokowano w telewizji – łącznej wartości 1 900 mln zł, co stanowi 49,9 proc. ogółu wszystkich wydatków reklamowych. Natomiast spośród poszczególnych branż największą dynamikę wzrostu odnotowały finanse (o 49 proc.).(MŁ, 13.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










