Samsung szeroko reklamuje nowe modele telefonów
12.08.2008, 08:11
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową nowych telefonów Samsung U800 i Samsung L700.
15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne są emitowane w TVP, Polsacie, TVN-ie, Polsacie Sport Extra, TVN 24, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes, w kanałach Discovery Networks Polska i AtMedia oraz N Sport. Reklama będzie również pokazywana na wielkim ekranie firmy Hator Media, który znajduje się na budynku Cepelii przy rondzie Dmowskiego w Warszawie. Kampania obejmie ponadto prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Polska”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”, ”Polityka”, ”Angora”, ”Przekrój”, ”Focus”, ”Men’s Health”, ”Manager Magazin”, ”Forbes”, ”Twoja komórka” i ”Mobility”) oraz portale biznesowe. Globalną kampanię zaadaptowała na polski rynek agencja reklamowa Stargraphics, a media kupił dom mediowy Starcom. Działania potrwają do 25 sierpnia br.(TW, 12.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










