Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizyjna kampania Nescafé ruszyła, ale jeszcze bez TVP i Polsatu

Na wrzesień br. zaplanowano rozpoczęcie kampanii kawy Nescafé (Nestlé Polska) w TVP i Polsacie.

W innych telewizjach spoty są emitowane już od piątku. Przygotowano trzy filmy reklamowe. Promują różne rodzaje kawy Nescafé: Espresso, Alta Rica i Cap Colombie. Już od piątku reklamy można oglądać m.in.: w TVN-ie, TVN 24, TVN Style i Discovery oraz kanałach tematycznych z oferty domu At Media. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa McCann Erickson. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Mediaedge:cia.

(DOK, 12.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.