Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Braun w Internecie szuka mężczyzn używających golarek

Procter & Gamble, producent golarek marki Braun, wspiera ich sprzedaż poprzez serwis w Internecie i e-mailng.

Firma e-Business Solutions przygotowała dla marki Braun serwis mojagolarka.pl, skierowany do mężczyzn. Użytkownicy mogą na nim znaleźć informacje na temat technologii golarek oraz porady związane z pielęgnacją skóry. Mogą też wziąć udział w konkursie - do wygrania są elektryczne szczoteczki do mycia zębów marki Braun, nawigacja samochodowa TomTom oraz woda toaletowa Hugo Boss. Każdy zarejestrowany użytkownik otrzyma także serię wiadomości mailowych z informacjami, jak powinno się używać golarek, kiedy wymieniać ostrza oraz jak je konserwować.

(MŁ, 12.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.