Braun w Internecie szuka mężczyzn używających golarek
12.08.2008, 08:09
Procter & Gamble, producent golarek marki Braun, wspiera ich sprzedaż poprzez serwis w Internecie i e-mailng.
Firma e-Business Solutions przygotowała dla marki Braun serwis mojagolarka.pl, skierowany do mężczyzn. Użytkownicy mogą na nim znaleźć informacje na temat technologii golarek oraz porady związane z pielęgnacją skóry. Mogą też wziąć udział w konkursie - do wygrania są elektryczne szczoteczki do mycia zębów marki Braun, nawigacja samochodowa TomTom oraz woda toaletowa Hugo Boss. Każdy zarejestrowany użytkownik otrzyma także serię wiadomości mailowych z informacjami, jak powinno się używać golarek, kiedy wymieniać ostrza oraz jak je konserwować.(MŁ, 12.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










